måndag 27 oktober 2008

pluggpluggplugg


Jag vill ha sommarlov. Sommar och sol.
Va till skolan idag för skulel hämta saker, så ja cyklade på Emilias cykel dit så skulle dom andra komma till skolan dom med, men dom kom inte dom skulle dit om en timme. Kanske 10 minuter innan jag skulle gå in i skolan kommer de en alkolist och säger
- öj, varför har du snott min cykel?
- va? haha nej, det här är inte ens min,
- nej, det är klart, det är ju min
- alltså nej, det här är min kompis Emilias cykel.
- nej, de här är min och du har målat om den
- men nej, de är Emilias.
- lås cykeln du, jag komemr edå få tag på den, och så ska jag säga åt den där Emilia.
- okej, ja fast hon har haft cykeln läge så.
- HEJDÅ
- ja, hejdå
han luktade sprit somfan
Aja, så gick jag in och hittade inte min fysik bok, mitt i allt ringer Evelin och säger att hon ine har någon nyckel så jag måste hem och ge henne den. Och jag måste ha fysikboken så jag tänkte gå till Mattiz och allt va ett rent helvete. Så jag skicka sms till mamma och fårga om hon kunde hämta mig, men hon fick lov att äta hon jobbade. Så hon sa att jag skulle gå hem. Så la vi på och jag började gå hemmåt, då fuckade min mobil sig IGEN (!!) som den allltid gör. Så den sattes inte på på typ 5 minuter och jag var så ledsen för hela min dag blev förstörd. Så sattes den på och jag skulle svara på ett sms så stängdes den av igen. Då orkade inte jag mer, så jag började att gråta, jag grät hysteriskt hela vägen hem.
Men när jag nästan var hemma kom grannkatten Ernst och gosade på mig, då blev jag på bättre humör och gick upp och låste upp dörren och la mig i sängen.
De va min äckliga havla dag. Skönt med Lov iaf.

0 kommentarer: