torsdag 23 oktober 2008

I don´t wanna se you anymore.


Usch så kallt det är nu verkligen. Gick till skolan idag och jag höll på att bli en liten isbit, usch så kallt det var. Och jag måste köpa mig en vinterjacka också, men hittar ingen snygg, så jag får leta vidare.
Nu vill jag att det ska bli vinter, så det snart blir sommar haha! Men seriöst, det är verkligen IS kallt, inne också för den delen. Sitter här med mössa och skakar usch.
Skola idag var rätt okej, gjorde ett matte prov som gick bra, men alla prov jag tycker går bra går åt helvete:) så ja.. jag får hoppas att jag får G.
bara i morgon kvar sen är det höstlov, så himla skönt! fast måste plugga som en get, veckan efter har vi teknikprov som är i fysikboken, och eftersom jag hag ig i fysik så, jag får se hur de går, den biologiprov också. Men biologin brukar jag klara. Sen måste jag göra en sak på Idrotten som jag måste lämna in, typ hälsa och hur de påverkar oss. Sen ska jag läsa ut en bok jag håller på att läsa, som är rätt bra faktiskt. Sen måste jag plugga matte, på de här senaste kapitlet. Så jag klarar de med. Fysiken har jag fortfarande IG i, och tror inte ajg kommer få G i det heller, men det gör inte så mycket, bättre att jag får G i matte en i fysik liksom.
Men endå så skönt att slippa skolan i en vecka, skolan tar död på mig verkligen.
Men i morgon har vi bara språk sen har vi slöjd sen slutar vi, på slöjden stickar jag en mössa, men funderar på att repa upp allt, för jag har gjort fel så de blir som en halsduk för ajg vänt på stickan liksom. Så jag får se hur det blir med det.
Nu vill jag duscha en varmdusch sen dricka varmt te och bara mysa.
Puss och kram skumbanan:)
Soko - I will never love you more

0 kommentarer: