tisdag 28 oktober 2008

hemskt.

Drömde inatt att jag ahde mitt blonda hår tillbaka, + så hade ajg tydligen hårförlängning.. Jag blev iaf ledsen för ajg hade blond, folk kallade mig barbie.

Idag ska jag hinna med mycket.

  • Hoppa in i duschen
  • Plugga
  • gå till ica och panda några burkar jag har
  • Plugga mer
  • Möta upp Emilia och lämmna hennes nycklar till cyken

Blir mycket plugg idag, och i morgon ska jag till doktorn, på uldraljud i halsen igen. Jag hoppas dom vet vad det är, känns lite pirrit i magen nu iaf, men tror dom säger att de inte är nåt, ja, jag får se. Ska också in i mora ett tag för Evelin ska köpa jeans och jag ska köpa en grej till mormor, typ en liten svamp smink sak haha! :)

Nu ska ajg dushca, hejhej

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag tycker du är finare mörk men kanske inte fullt så mörkt som du har nu. Det blonda var så fult när det blev utväxt hela tiden. Utväxt på blont hår ser ut som att håret alltid är fett tycker jag.

Anonym sa...

Jag tycker du ska färga dina ögonbryn så du inte ser så blek ut i fejjan.