lördag 4 oktober 2008

now you gone.

Idag sov jag till tunt 10 någongång, Sen ringde min söta lillasyster och frågade om hon kunde komma till oss efter hon var klar, och det är så kalrt hon fick. Sen gorde sig mamma iordning sig för hon skulle jobba sen kom Jessica, och jag pluggade med henne litegranna, Fysik, eftersom det provet gick åt helvete för mig, menmen, får väle plugga mera idag och i morgon så jag klarar den! Sen åkte mamma och jag gjorde mig i ordning för jag och jessica skulle gå till ica och handla godis. Så vi gick i spöregnet. Sen kom vi fram och jag var helt slut, mina ben vägrade gå mera, haha. Jag har fakrist inte rört på mig på typ fyra veckor, eftersom jag vart sjuk. Så mamma skjussade hem oss. Så såg vi på en film och låg i sängen och myste. Ikväll ska jag troligtvis bara vara hemma.
hejdå ;*

0 kommentarer: