onsdag 8 oktober 2008

dom vill ditt bästa emd allt, men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alla.




Pluggpluggplugg, jag hatar kemi, vet ni de? Bätte en fysik iaf matte också för den delen. Måste plugga som en jävla idot nu för att få G i matte, jag är ju förfan värdelös på de? usch.
Jaja, Jag tror endå jag söker in på Bf (barn och fritid) För jag är inte intresserad av något annat liksom. Jag älskar barn, och älskar at tkunna hjälpa andra. Liksom jag har alltid vart en sån dära som folk pratar med, även om jag knappt känner dom. Jag måste se ut som en hej-dej-kan-jag-prata med människa. Och sen alla som gått där tycker allt går så mycket bättre nu i skolan, så de måste vara samma för mig då. Ja, hoppas iaf att allt kommer gå bra. Hoppas jag nu iaf får G i matte så jag kan söka in på nåt. Jag måste verkligen ta tag i det nu, har ett till matteprov den här terminen bara, sen har ajg två sen förra, jag måste föröska sätta in dom någonstans så jag hinner plugga och så med.
Men nu ärre kemi som gäller. Måste klara det provet verkligen.
Men nu ska jag sitta här lite till sen plugga kemi. Har prov i morgon i det och engelska, SUCK!


Hejdå! :)


Det känns konstigt att ni inte vet att jag vet. Jag vet vad ni pratat om mig.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du,... jag hatade matte när jag gick i plugget,... fy fan vad jag hatade det,... men sen när jag började hålla på med racerbilar så fick man hålla på med matte på ett mer naturligt sätt och då gick det plötsligt jätte bra,... hmm skulle nog ha börjat med drag racing när jag började på lekis... ha ha haaa
Kör på o gör så gott du kan,.. man kan inte gör mer än sitt bästa eller hur,.. jag håller tummarna =)