onsdag 15 oktober 2008

i don´t like this.





hejsan hoppas isag har mitt liv vart ett helvete. Jag har har funderat hela dan på vad igentligen hon skrev, och jag är fruktansnsvät arg. Skulle vilja klå upp dig.
Och du, du vågar ju förfan inte ens öppna din käft. Orkar inte med er.
Fittor.


Min kära lärare Eije är den bästa läraren som någonsin funtits! Och jag vet de finns inga lärare som är helt bra. Med det är han så himla rolig och snäll och rättvis.
Inte många lärare som skulle kalla sina elever för "bruden" och sen kommigt på att man kanske inte ska kalla sina elever bruden, då säger han istället " men lilla söta gumman" hahahah.
Som idag på tekniken så brände jag mig när ajg skulle löda och de gjorde ont dom fan. Det gjorde så ont så jag skrek högt
"FITTA" Medans blev Maja arg för någonting och skrek "KUK" sen hör man någonstans " MEN RÖV" då säger Eije " MEN KOMMER NI INTE PÅ MER KROPPSDELAR NI KAN SÄGA?" hahahahaha. fyfan vad rolig han är. Sen sa han "emo jag måste skära mig med ett rakblad" HAHA.
Men tekniken slutade med att jag blev arg och skrev att jag aldrig mer tänkte löda en jävla skitsak sen puttade jag bort den och satte fötterna på en stol och satt och smsa de 10 minuter som va kvar. haha! nejmen Eije, världens bästa lärare verkligen. Så borde alla lärare vara! och inte som en saliv suräckel haha.


Hejdå

1 kommentarer:

Malin sa...

Han är bra som vet hur man ska vara. Han är inte alls som en lärare tycker jag!
Älskar dig!