onsdag 29 oktober 2008

dagen idag.

Vi gick till bussen för att bilen inte startade.
var på sjukhuset, dom visste inte va de va i min hals.
Sen åkte vi buss in till mora och satt på helmer och åt mat, tacotallrik åt jag, mums.
Och brevid oss sitter Joakim kans;)

Jag skulle igentligen köpa jeans, men jag var för fet för dom jag ville ha så jag blev sur och ville inte ta en större storlek.
Så jag köpte en hårklämma och Hårinpakning på HM.




Sen kom vi hem och jag stadade mitt rum och bytte gardiner och gjorde såååå fint.

En trött Lovisa, bilden togs för 8 minuter sen, coolt va?
Nu ska nog jag se på tv och sen se en film, får inte lägga mig så tidigt idag, igår somnade jag runt halv 11 och vaknade 7. Så idag ska jag lägga mig 12 tror jag, så jag får sova låååång tid i morgon :)
nattii

















































































1 kommentarer:

Malin sa...

Gud va snöiga vi var haha! Och du, varför gör du så långt tomrum på slutet nu?