fredag 10 oktober 2008

.





Visst är väle håret finare nu? de blonda vart så konstigtt nu på slutet, så brunar mycket bättre, fast funderar på att färga de mörkare, vet inte om jag tvivs men de här en liksom.. Och ni skulle bara veta hur mycket kommentarer jag får idag om att jag ser exakt ut ssom mina syskon, jessica och Evelin, mest evelin haha. Det är lite kul:)

Sen ikväll blir det leif med massa, Matilda kommer till mig runt 7 halv 8 för hon är i borlänge nu med sin mor. Så kommer hon och så går vi till Leif:) Mattiz skulle kanske också komma, men ajg vet inte en.:)

SEN GOTT FOLK! Så hade jag kemi prov igår som gick åt helvete tyckte jag, men vet ni? JAG FICK G! herregud de trode jag ALDRIG! men de va 21 och man skulel ha 21för att få Godkännt, men iaf, Åh vad bra jag känner mig. Det lönar sig att plugga en hel dag. åh duktiga jag! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat Lovis,..... det går ju men det är ju så jävla tråkigt att plugga när man tycker att inget fastnar i skallen,.. men det gör det ju iallafall,... Grattis =)

Anonym sa...

GRATTIS KÄRA DU! Riktigt duktigt! Och jag tycker du är jättefin i håret för dina blå ögon syns mer!

Puss!

Anonym sa...

Då hjälpte det att prata med sig själv! GRATTISSSS!!!!

Malin sa...

Jag gillar din färg, måste kanske färga det en gång till tror jag. Vi får se efter några tvättar. Och jag sken som en sol när jag fick ditt sms att du klarade provet! Tänk om du hade hoppat det som du funderade på. Då hade du kanske inte fixat det!