fredag 19 september 2008

säg inte att ni saknar mig.

Jag tror jag är säker på barn och fritid nu. För de är det enda jag är intereserad av liksom. Handels eller samhäll som dom andra ska gå, tycker jag verka suga, jag tänker inte jobba som en karsöska hela livet, och jag vill inte starta företag heller, vill inte resa utomlans och lära mig massa språk. Nej, bf är nog de som intereserar mig mest. fast jag inte tycker om att stå framför en grupp och prata och sånt, men jag lär väl mig, sen kansek jag tycker om de efter ett tag, man vet ju aldrig.

Skolkorten kom idag, fyfan vad ful jag va, verkligen FUL. usch så jag skäms, usch.


Nu ska jag hänga upp en tvätt och sen ska jag plocka av borden.
jag hatar att inte kunna gå ut och sånt, jag städar hela tiden, roligare en ingenting iaf.
Hoppas jag blir frisk snart!


Du behöver inte.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Men i morgon kommer du hit och det blir roligt va? Då kan du och sämlan ha kul.

Älskar dig!

typBaeckman sa...

Hoppas du blir frisk snart :)