tisdag 30 september 2008

hoho, jag vet inte?




Mamma talade om för mig att det var en kvinna som är kund hos henne som skulle para sin hund. ( hon på bilden längstner,) det är en jätte liten, vet inte vilken sort. Iaf skulle hon para den för det var bra för livmorden eller vad det hette. Hon hon skulle ge bort valparna till någorna hon visste dom skulle få de bra hos, så, hon frågade mamma om vi ville ha en. Gratis altså. När mamma kom hem gick vi in på damens blogg och kollade och såg vi mini som huden heter som ska bli mamman, så söt! det är hon på bilden längst ner. Först sa jag " nej, jag vill inte ha en sån." men under hela natten och hela dagen har jag funderat. Tänkt och sånt. Så nu kan jag inte bestämma mig, om vi ska tinga en chihuahua nakenhund eller en sån som mini.
Det känns ju bra att om jag skulle tinga en av Kvinnan/dam/tand/flicka ( vad det nu är) då jag vet att mamman haft det bra och sånt, kan få kontakt mycket. Känns ju jätte bra. Jaa, så hjälp mig nu, ska jag ta en av kvinnan eller köpa en chihuahua nakenhund? Altså blir det att jag får hunden på sommarlovet endå. Svårt.
och sen är det klart att jag kommer kämpa för att få pengar iaf, för en hund måste ju ha saker. Men jag vet inte en hur jag ska göra..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du,...... va ere för sort då? Kan inte du o morsan åka till "tanten" och hälsa på mammahunden för att se om det känns rätt då? Den såg ju rätt trevlig ut.

Anonym sa...

Hon är ju jättesöt!!!

Anonym sa...

Asså den längst ner är ju sötast. Lätt. Vilken tror du är gosigast att ligga sked med liksom? ;D

Anonym sa...

Den längst ner lätt.
Tänk hur många roliga och mysiga stunder ni kommer få liksom