torsdag 25 september 2008

hela dagarna


heela dagarna liggeer jag i min säng ser på tv/film, så tråkigt. haha.
Men i morgon kanske den lilla hunden kommer och leker med mig, gå ut och gå och kanske en sväng på marknaden, vi får se först om det går för mormor:)

Idag vaknade jag runt halv 8. Såg på tv och så, sen gjorde jag varma mackor till frukost, mums.
Sen la jag i en tvätt, hängde upp, la i en till. Städat upp på mitt rum, lekt med katten som va bajsnödig, städat hallen, vardagsrummet, lite i köket, vikt tvätt, hängt upp tröjor i garderoben, Plockat disk, sopat upp vilmas kattsand som hon spritt ut över hela badrummet, fyllt på vatten till Wilma, hämta tvätt i mammas rum. Ja, jag har gjort mycket idag endå! och jag är nu lite trött. Men idag är min hals inte svullen nåt! inte ens lite tror jag. Det är första dagen på länge:)

Och sen, någon som kan hjälmpa mig med bloggen? så den blir snygg?

1 kommentarer:

typBaeckman sa...

Jag vill att du ska bli frisk snart,
Eller att vi kan göra något snart nånång :)<3