fredag 19 september 2008

jag har inte avlidit


jag orkar inte skriva vad vi gjorde igår i Falun, de får ni läsa på mammas blogg.
Ville bara säga att jag lever en, haha.
Och min morfar är roligast i världen. Vi va inne på max och skulle äta, hon i kassan sa
-vill du ha bacon?"
-neeej, jag vill inte ha bacooon, men gärna kalkoon, sa morfar
och jag höll på att dö av skratt, hon i kassan tyckte inte de va roligt alls, så hon log lite bara.
Sen gick vi där man ska få maten och betala liksom, så hade hon i kassan hade(en annan tjej nu) en mic på sig, så hon skulle kunna prata med dom i driven,
- går det bra att vänta lite? - sa tjejen i kassan, hon upprepade en gång till. Morfar kollade mysko på henne och böjde sig fram mot henne helt alvalig och bara
- vänta på vadå? .
Då trode jag jag skulle dö, hon i kassan kollade typ inte ens på han, hon va stencooool,
iaf så skulle vi ta dricka, jag tog först och sa åt morfar att om han ska ha is så trycker han bara en gång på knappen där isen kommer.
-jaaaajaah san han.
Sen skulle han ta, han tröck på knappen inte en gång utan höll in den, så de bara sprutade is överallt, och medans han tröck och höll muggen under lyckas han trycka på colan med, så de sprutade coola på hela hans hand is över allt, och där stog han så här " =O" jag lyckades få undan hans händer sen bröt jag ihop, vi alla tre DOG nästan, fyfan vad kul de va is och coola överallt HAHAHHAHA

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du har en cool morfar du!