lördag 23 augusti 2008

jag? igronerat er?....


va nyss på H2o fetivelen med Mattiz och Maja och natta, det gör verkligen där.. uschja. Men lite roligt va det iaf:) fast dom inte dom hade vart där hade jag haft kul...
Nu är jag trött :( ikväll blir de vääl att vara hemma, om ingen hör av sig och vill göra nåt. Jag saknar moster:(
ORSA SUGER nu, mina barn sak aldrig få växa upp här., vill inte vara kvar här men endå vill jag, eftersom hr vet jag vilka alla är, vet vilka som är bra, och vilka som är jävla skithögar. vet vart man ska gå om man går en mörk kväll själv, vet vilka man ska akta sig för. Men endå suger orsa/mora. fyfan, jävla skit ort. Bara egoister som bor här, som bara tänker på sig själv och vaad som är bäst för en själv. Inte hur en annan mår. Här snackar alla OM dig, och inte med dig. Här vet alla allt om dig, det inte du vet, vet dom andra. Här snackar vänner bakom din rygg. Här blir man aldrig av med ett ryckte som går om dig, Här kan du inte klä dig som du vill, utan att dom säger att man bara vill ha uppmärksamhet, här blir du tilloch med mobbad om du klär dig anorlunda,
Hej och välkommen till orsa, det du inte vet om dig själv, vet andra!
Och du försår nog inte själv vad du ens gjort..

4 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Puss min älskling. Du är bäst!

Malin sa...

Ja, du ÄR bäst!

nisse sa...

Haha fan vad king du har skrivit Lovisen. Helt snyggt och coolt!

Jag saknar dig med. Puss!

Och stå på dig, för annars kommer andra göra det. En klyscha, men ack så sant. Tyvärr. Du är bäst, glöm inte det!!

matilda höijer sa...

jälva fittorsa :((