onsdag 27 augusti 2008

28 juli.. långt tid..:(

Jag vet inte vad jag vill göra, eller säga till dig. Du verkar inte undra om jag lever en, elelr undrar du de? Undrar du inte hur det gick för henne i skolan första dan? eller mig?
fan, vet du vad du gjort igentligen? eller gjort hela mitt liv? jag tror du inte ens vet själv jag tror du inte fattar.
Du gör så jagblir avensjuk på mina kompisar. Och det är inte kul, det är inte ett dugg kul.
Du sårar mig varge dag.. tänker varge dag på dig, vill inte ut för är rädd att möta dig, och behöva vinka eller prata. För jag är för feg för att prata om det jag vill med dig.
jag orkar igentligen inte tänka mer på er, men det gör jag.
FAn vad ni suger. Jag tycker inte om er, ni bryr er bara om er sjävla.

Jävla skitstövlar:(






Snart kommer mamma hem och vi ska laga mat, jag är hungrig och trött, hejdå.

4 kommentarer:

Malin sa...

Tack för att du tog ut Wilma till mig, mitt bästa bästa barn!

Anonym sa...

Puss!

typBaeckman sa...

Lovisa<3
Vad är problemet ?

Anonym sa...

Puss! I won't leave you!