fredag 22 augusti 2008

Det går inte mer.


Jag är extermt trött idag. Blir nog att vara hemma ikväll, fast två stycken vill att jag kommer. Men vet verkligen inte om jag orkar.
Setat vid datorn HELA dagen verkligen.. skulle ner på orsa till Mattiz becca och Matilda, men när jag täntke komma skrev matilda att hon skulle hem sanart, så jag åkte inte ner. Men hon är inte hemma iaf aja:)
I helgen vet jag inte vad jag ska göra, ta det lugt tror jag.. soova u riktigt ordäntligt.
Nästa vecka får jag en ny mobil, jag har ju lämnat in den jag har köpt för den krånglade så himmla mycket, och den gick tydligen inte att laga, så jag får en helt ny. jag saknar verkligen min mobil.då kan de komma in lite roligare kort, så det inte blir samma hela tiden.
Juste, jag ska nog inväntera (stavning?) nästa söndag på ica. Och för pengarna jag kommer käna ska jag köpa en höst/vår jacka och ett par mjukisbyxor. För mamma köpte en vinterjacka till mig för 600 tror jag den kosta, det är så dyrt:O så jag köper höst/vårr jacka själv. Det går bra.
Håkan Hellström - Gårdakvarnar och skit

0 kommentarer: