torsdag 7 augusti 2008

ha, haha ticktack

vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Kanske blir film med några ikväll? för vädret är ju inte det bästa precis. Kom med förslag på vilken film som hellst.

I förrgår såg vi " bara bea" den va inte så bra som man hade tänkt sig. Norsk va den också så man blir irretard när dom säger fel, fast det är rätt på norska. haha!

Ska väl plugga lite matte idag också, s jag kan göra ett prov direkt skolan börjar, jo skolan började den 19:de. Hoppas det blir bra, slänger kanske in en bild på schemat sen också, alla tycker det är dåligt men jag tycker det är rätt okej faktiskt. Inga sovmorgonar då, men slutar runt halv fyra som senast så ajg tycker den är bra!

Nu ska jag städa upp på mitt rum och ringa till matilda så jag kan hämta mitt täcke hos hennes pappa som ajg gllömt efer jag sov där. Sen ska jag fixa lite.
ha det bra!



Nu vet jag inte vad jag vill längre..

0 kommentarer: