fredag 8 augusti 2008

Du är en sjuk människa.



Gör mig rik? snälla.






Idag har jag inte gjort nåt mycket alls. Evelin har´åkt till mora föra tt vara kattvakt med sin kompis anna, åt petters katt nalle.
Ikväll vet jag inte vad som händer, spela spel kasnke? nåt lär jag väl göra iaf. Det är iaf någon fest ¨på born. Jag brukar inte vara på fester, jag förstår igentligen inte vad som är kul med dom? jag är nog en tråkig människa, haha! nejmne matilda och becca ville att jag skulel följa om dom skulle dit, men jag vet inte. får se hur allt blir:)

Min släkt är GALNA! jag kommer aldrig bli så hahha.


dagens låt : i Kissed a Girl - Katy Perry

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag kan inte rå för det men jag tycker att brallorna är fula som fan..haha!

nisse sa...

Ja jag håller med mamma. Dom är skitfula. Kepan däremot är snygg!

typBaeckman sa...

De översta byxorna ? =)
Var kommer dom ifrån snyygga ju