lördag 3 maj 2008

Suck.

Man ska inte göra tillbaka va? då är man lika dum själv, ellerhur?
Ibland vill man verkligen göra tillbaka, och då gör man det. Även fast man vet att man kommer få skit för det efteråt. Men man har kul just för stunden. Så känner alla andra, medans jag kan inte göra tillbaka, jag kan itne vara så elak som någon vart mot mig. För jag mår bara dåligt av det, Jag mår dåligt över att göra tillbaka. Mår dåligt när jag gjort fel.
Jag vet hur många som hellst som tar sudden och pennor utav läraren. Jag har också försökt, och det slutade med att jag gick tillbaka med pennan sen. Jag klarar itne av pressen. Varför kan inte jag kunna ta en penna och vara glad för ajg har en ny fin penna. Jag kan inte, jag mår dåligt över de, över en liten penna.
jag är Lovisa och jag kommer alltid vara Lovisa. Jag kommer aldrig vara någon annan än den jag är.
Faktist så kan jag vara rätt stolt över mig själv, när jag gör saker som man ska vara stolt över. Jag vet att jag gör oftast rätt. Och det är jag stolt över.



Puss


Om du möter en människa utan leende,
- ge henne dit.

3 kommentarer:

Malin sa...

Och jag är också stolt att du är Lovisa. Den Lovisa som jag älskar så mycket!

Kanelbullen sa...

Jag med.Är stolt över dig alltså. Det är inte alla som kan vara den dom är egentligen. Men det kan du och det är jättebra. Puss på dig! Älskar dig!

nisse sa...

Jag är stolt över att du är Lovisa!