tisdag 6 maj 2008


Jag saknar dig, dig dig!


Vill att du kommer tillbaka. Jag vill verkligen de. min fina MEST älskade hund i världen.

Jag skulle gjort vad som hellst


Lova att du har det bra Bästa bärta. jag hoppas du har det. jag älskar dig fortfarande och kommer aldrig glömma dig. Du finns i mitt hjärta, och det kommer du alltid göra, Ingen kan ta din plats. Aldrig.

Jag kommer och vill aldrig glömma dig du är den bästa bärta.
Jag hatar att du itne finns hos mormor och morfar mer. jag hatar det. Jag vill att du kmr bärta:(
jag älskar dig hund!


Som tur är finns lilla sälman hunden som jag tycker så mycket om. Min söta sälma.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Ja du lilla Sprätti...vi saknar henne också, men det är tur att vi har den lilla token Sämlan. Hon blir nog lika bra som Bärtanhunden.

Puss!

Malin sa...

Mmmm..Bärta var speciell.