fredag 9 maj 2008

Johoni gott folk.

Blir inte att ha den rosa långa iaf till skolavslutningen, för den kommer någon gång i juni. Suck.
Aja får väl ha den röda, vit randiga eller någon annan.

I helgen ska jag inte göra nåt, jag ska plugga heeeeeeeela helgen. Har så grymt mucket att göra.

Skriva två bokreceptioner (stavning?)
Göra klart hemkunskapen som handlar om städa, tvätta.
Plugga och göra frågor på Teknik, ska ha prov på fredagen.
Plugga kemi, ( fick ig på den, suuck.)
Plugga matte prov nästa vecka.
Leta fakta om Håkan hellström och skriva till musiken.
Men snart är det sommarlov och jag längtar som fan!

För övrigt så har Marie-louise sagt att om jag gör VG/MVG på dom tre bokrepcentionerna så kommer jag få VG i slutbetyget. För jag har fåt MVG på alla prov vi haft. Så VG vill jag ha.

Sen i musiken hade jag bestämmt mig för ett G. Men Jenny-helena våran musik lärare har sagt att jag är så otroligt ( ja hon sa de ) bra på alla prov och gitarr, så hon sa att hon tyckte jag skulle redovisa en låt för henne, så skulle jag få VG för ajg fåt VG-MVG på alla prov. Vet inte riktigt omjag har tid. Men alltid kul med Vg ju. Så jag ska göra det.
Och någon som har en gitarr jag kan få låna? Måste öva arkord.

Sen idag engelska läxförhör fick jag G! woho förta G på eneglska förhör. Det var bra. Fick g + på So också. :D

Jaja, nu har jag pratat om prov jätte mycket. Slut i huvet. Så nu blir de att plugga och plugga och plugga.

H det bra:D<3 style="font-style: italic;">Hejjagvet.

1 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Petter har ju en! och...faan vad du är braaa!!!