onsdag 7 maj 2008




Min nya mobil funkar mycket bra. Hoho, jag är glad för jag köpte den!

Idag var skolan rolig. vi hade jumpa först på morgonen och då gjorde vi grejs där amn skulle ha band på sig så skulle andra dra av den, haha kul va det iaf. Förutom att patrik, björn och robin kom mot mig när jag hade bollen och patrik hoppade in takt i mitt lår, usch gjorde så ont. Tack malin för hjälpen:) jag är blå på benet nu -.-.
Sen had evi bara slapp lektioner typ, de va ingen som orkade göra nåt inte ens någon utav lärarna. Alla läntar nog till sommarlovet nu. Ååh några veckor kvar bara.

Jag fick G på so-provet, har G i so nu, det är faktist skönt.


Nu ska jag lägga i min och mammas byxor i tvättmaskinen.


Varför tittar du på mig? avensjuk, eller tycker du jag bara är knäpp i huvet. Jag tycker iaf inte om dig. Måste göra en anonym bilddagbok, hahaha så patetiskt, "anonymlimfitta" hahaha



Ingen försänar att bli mobbad.

1 kommentarer:

Malin sa...

Du är så bäst! Och så söt också :)