söndag 4 maj 2008

Hemskt.

Var ute med wilma nyss. Hon gick och tyckte det var skönt att vara ute.
Sen gick vi till typ en buske ochWilma var liksom lite konstig, hon höjde nosen och luktade och sånt, sen helt plötstligt var hon 9i bisken och där var det en vit STOR katt och dom bråkade. Dom skrek och rivdes och jag stog där och kunna inte göra ett piss. Bara stog där, jag vart ju chockad. Men jag började skrika åt den andra katten så den skulle springa där ifrån, men gick inte, så jag tog min fot imellan dom och den vita stora katten började mita och slå min fot, på så vis kunna jag få tag i Wilma och sprang in med henne. Hon fräste och hade världens tjockaste svans, jag har aldrig vart så rätt i hela mitt liv, usch.

jag skiver bättre sen, lr ring om ni vill veta nåt, ajg är fortfarande chokcad:O

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Hoppas att det är lugnt nu. Usch vad hemskt det måste varit.

Puss!

Malin sa...

Jag är glad att jag var på jobbet och inte med dig ut för jag hade dött tror jag. Puss

nisse sa...

Tur att du har en liten moster att ringa till. Hoppas jag kunde lugna dig lite iaf.

Puss!