tisdag 25 november 2008

tack. tack för allt








Jag älskar er evelin och mamma, vet ni det? vet ni hur mycket ni gjort i mitt liv för mig? så mycket som ni ställt upp, fast jag svikigt, fast jag betätt mig som ett jävla svin mot er, så ställer ni upp för mig endå, ALLTID! Skulle inte klara mig utan er, helt seriöst alltså. Ni är underbara människor, jag beundrar er. Om ni hade en dag försvunnigt från mig, skulle jag inte kunna leva. Vem skulle jag prata med utan min bästa mamma och kompis? Jag kan inte prata med någon som jag kan prata med dig mamma, jag berättar allt för dig. Behöver jag hjälp så hjälper du alltid. Tack för ni orkar med mig! Jag älskar er.

Jag älskar alla i min familj, jag verkligen älskar er. Mormor morfar petter Olle Moster pappa sylvia ida jessica farmor farfar och alla! Vad skulle jag vart utan er? helt seriöst hade jag vart helt lost. Skulle någon av er försvinna ur mitt liv helt plötstligt skulle jag inte vilja leva mera. Liksom, jag kan inte beskriva hur mycket alla betyder för mig. JAG ÄLSKAR ER OCH KOMMER ALLTID GÖRA, VAD SOM EN HÄNDER SKA NI VETA ATT NI BETYDER ALLT!

5 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Puss min älskling!

Malin sa...

Och jag älskar dig så otroligt mycket också! Tack för att du finns mitt hjärta.

Anonym sa...

Älskar dig också lilla Lovisen! PUSS!

Anonym sa...

Jag älskar dej med Lovisa :)

Anonym sa...

Tack för att du finns. Jag älskar dig jättemycket, lika mycket som jag älskar alla mina flickor Evelin, Ida och Jessica. Puss.