lördag 22 november 2008

bitchar:)

en till film!

idag ska jag skriva klart Engelska uppstatsen, sen idrotten. Son skrev jag klart igår, usch så duktig jag är! sen har ajg skrivigt upp mig på Eijes omprovs grej så nästa vecka ska jag göra omprov i teknik. Svårt prov, men får hoppas att jag klarar det!
Sen ska jag också prata med Marie-louise om hur jag kan få G i Engelska, eftersom ajg har vart sjuk så länge. Se om jag kan göra nåt:)
Kemi och biologi har jag redan G i så de har jag inget för mig, sen har ajg två matteprov som jag ska ta och göra om. Hoppas jag klarar det iaf! Sen veckan innan Jul-lovet har vi kreaktiva veckan, får se om man kan välja omprov då, eller om ajg väljer att proa så pluggar ajg då, jag får se. Även om jag kanske inte får godkänt nu till betyget är de endå bra att göra omprov så jag slipper nästa termin. smarta jag:) PUSS på mig.

Vad vill alla ha i julklapp? svara! Själv vill jag baara ha pengar! ¨

och jag längtar tills i sommar, då jag ska få min snutte hund, och vet ni? jag har kommigt på vad den ska heta, eftersom jag ska ha en tjej, så ska hon heta Alice :) för om jag hade vela haft en kille, så hade dne så klart heta Felix, eftersom de är de sötaste namnet på en kille.

Nu ska jag göra nått annat! hejdå!

2 kommentarer:

Malin sa...

Alice tycker jag är jättegulligt och du är så duktig som pluggar så! Love your!

Kanelbullen sa...

Alice låter jättebra! Jag tycker också att du är jättduktig som fixar skolan så bra!


Pusselipuss på dig=)