lördag 1 november 2008

dyrt?


Jag behöver nya skor verkligen. Dom andra har blivigt alldeles förstora och slitena.
Nu vill jag ha ett par nya. Fast vet inte om jag vill ha vita eller svarta en. Men tror iaf jag ska köpa ett par Reebok, dom håller länge säger alla. Fast alla såna här märkes skor är dyra, kostar typ från 600-1000. och de är så dyrt. Jag får se hur jag gör. Behöver även en Vinterjacka och jeans. Men funderar på om jag ska köpa en flis jacka jag kan ha under den jacka jag har nu. Får se hur jag gör.
va iaf på bio igår, filmen va inte så jätte bra, de va High shcool musical. Den va lite för barnslig haha. Men vi hade kul iaf, jag gick med Özge, Becca, Mattiz, Matilda, Emilia, Anii och Lisen. De va kul(:
Idag ska jag plugga lite, och fixa vardagsrummet. Sen ikväll vet jag inte vad som händer, Leif kanske? får se:)
Hejdå:)

0 kommentarer: