måndag 10 november 2008

I'm happy.

Jag har alltid viljat haft en träningsdress, för dom ser så himla sköna ut.
har tillochmed funderat flera gånger på att börja på en sport sen sluta direkt man fått kläderna, för dom är så fina och ser såå sköna ut. Och idag när jag satt och pratade med Wallin sa han att man får köpa såna på hockeyn, asså jag får köpa fast jag inte går på hockey, åh jag är så fundersam om jag ska köpa, för dom ser verkligen sköna ut! Men sen ska Mattiz beställa nya träningkläder från innebandyn också, så Lisen sa att jag kunna ge mattiz pengar så beställer hon extra. Jag får se hur jag gör, men gud så sköna dom ser ut att vara och alla älskar dom.

tihi
idag på klasstiden berättade Siv att de va bestämmt nu att alla nior får inte göra mera omprov, jaha, tack! Vi får göra omprov på ledinga dagar , meeen har vi nå lediga dagar? NEJ!
jag är så förbannad liksom, alla 8-or och 7-or får göra omprov, men inte vi, jävla 9ans arbetslag!
Kul för mig som inte kommer klara skolan, HEJ IV endå. Åh jag är så arg.

Sen när jag skulle gå hem med matilda så började de spö regna så jag ringde farmor så hon skjutsade hem oss. Jag fick lite kläder från Pernilla :)

0 kommentarer: