lördag 29 november 2008

Äntligen


Nu är uppdraget sluut. Skönt somfan, redovisningen idag gick as bra tyckte jag. Jag va jätte nervös innan och så, men när jag väl började prata gick det bra, jätte bra. Jag fick beröm efterråt att min röst va skön att lyssna på, att man blev typ glad av den, och att jag är gjord för att prata sådära. Det känndes jäkligt skönt. :)
Nu är jag helt slut, orkar knappt gå, haha. Så idag får mamma eller Evelin ta ut Wilma:)
Nu ska jag kolla lite på engelskan jag måste skriva nu i helgen, de ska vara inlämmnat på tisdag.
Sen ska jag också plugga i morgon teknik, så jag går G i de, hoppas de, :)
Jag är bättre en dig:)

3 kommentarer:

Malin sa...

Folk kom ju även in till mig på jobbet och sa att du var jättebra!
Puss från stolta mamman

Kanelbullen sa...

Skönt att det gick så bra. Det var nog bara för att jag höll tummarna. Du är så bäst!!!

Anonym sa...

Vad bra att det gick bra! :)
Åhh, jag vela vara där och kolla, men jag jobbade.. -.-

HAHAHA, du har en sköön röst! XD
<3