fredag 30 januari 2009

Jobbig dag!


jag och Lisa. Hon är gamal, men hujeda mig så snäll!
Idag började skolan 8;15 som vanligt och det började med språkval, det gick super bra:) mattiz och jag har roligast!
- Va petyder " part" ?
- hmm, fakta.
så frågade jag våran lärare va part betyde han sa att det betyde del typ
jag bah
- mattiz, part betyder del? " i hate this part right now" böjade jag sjunga och mattz sa:
- jahaaa, men annars kanske dom sjunger " jag hatar den här faktan just nu"
HAHAHa de va kul, de lär tråkigt:S
aja sen va de slöjd och dom gick igenom betygen, ska nog satsa på VG, tror ja kan få de. Sen stickar jag en mössa på slöjden, en röd, ajg är as duktig!
sen fick vi gå upp till ishallen, AS kallt, minst 16 -! och ja har ingen viterjacka :( sen kom vi iaf upp och jag och Matilda va inte med och åkte skridskor så vi fick va DJ-sar vi hade trevligt där:D
Sen Slutade vi och min farfar kom och hämtade mig:) taaack.
Sen kom jag hem möttes av en väldans lekfull katt som sprang och jagade mig. Sen fick jag nå ryck och la i en tvätt, hängde upp en, städade vardasgrummet, vek all tvätt, städade mitt rum, ränsade mittt rum, mublerade om ja, ja gjorde hur mkt som hellst, skönt verkligen, sen fick ja ont i magen och satt mig här:) Wilma ligger och sover i fönstret i köket brevid mig. Vackraste misse!
Nu ska jag spika i min vägg, så de blir snyggt! :D
puss ;*

1 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Men vilken duktig flicka du har varit i dag. Tacos o morgon?

Puss!