söndag 4 januari 2009

brrr

igår somnade inte jag förns klockan halv två, klockan sju väckte mamma mig för jag hade lovat att jag skulle gå ut med wilma, trött somfan var jag men jag gick ut. Jag hade mjukisbyxor, strumpor och en tjocktröja och en vårjacka. Jag trode seriöst att de va slutet för mig. haha nej, men nästan, kallt somfan var de, och jag har inte ens en vinterjacka utan en tunn vårjacka.
Sen kissade Wilma woho tänkte jag nu får vi gå in, men icke sa nicke, hon satte sig under en annan ballkong och värmde sina små tassar, shyst verkigen där stog jag och frös och hon satte sig och värmde sig, fyfan ! xD men efter lite tjat och drag i kopplet så gick hon iaf,eller, vi sprang in!
och nu när jag vaknade sa mamma att de va -24 :O inte undra på!

1 kommentarer:

Malin sa...

Och sen fick du en massa feber...