torsdag 11 december 2008

suck.

Nu har ajg precis duschat, och ska iväg till mormors jobb, morfar och jag åker dit klockan halv 10.
Igår kväll när jag skulle lägga mig, de gick bra tills jag legat i sängen i tio menuter och läst en bok, det var mysigt att ligga och läsa, tills jag helt plöstligt får en tass i huvet. Det är Sälma som vill sova hos mig tänker ajg, så jag säger " hoppa upp" så hoppar hon upp. Jag är snäll och flyttar mina ben så hon kan ligga i fotändan, men tror ni hon gjorde de? NEJ, hon la sig med röven mitt emot mitt huvud, och vägrade flytta på sig, jag var livrädd att hon skulle släppa en fis, för vem ahde inte gjort de när man låg så? Iaf, så vände hon på sig efter ett tag och hoppade ner. Sen släckte ajg och skulle sova, och jag sov, till de låter " MAJOO" då är de Salli som vill upp och ligga hos mig, så hon hoppade upp, och gick lika fort iväg när hon fick syn på min bh man kunde ligga i.
Sen sov jag någon timme så nös jag, och de minsta lila ljud jag gjorde ifrån mig kom älma och slickade mig i fejjan för att se om allt var okej. men ajg träck bort henne. För ajg va trött och hade ont i huvet, men tror ni inte hunden ska leka då????? Hon hoppar upp och börjar låta sne en gris " AHAW" och biter mig allt i från örat till foten. Och ajg fick inte ner henne från sängen heller, utan hon skulle ligga och ta upp all plats och gräva sig in under täcket. Haha, sen gick hon iaf och ajg fick sova. Men på morgonen fick jag kalla tassar på mitt huvud igen :]
och nu är hon ute med morfar och jag ska torka håret och sminka mig.


Och ja mamma, jag vet att du skrattar just nu av vad hon har plågat mig hahahah:D
men jag tyckte endå de va mysigt att ha en liten hund om störde mig :D

Hejdå nu måste jag slynda mig!

2 kommentarer:

Malin sa...

Hahaha! Ja, jag skrattar som fan här. Sälma är så söt...hahahaha! Och om nån frågar hur stor bh du har, kan du säg att en katt kan ha sen som säng...hahaha!

Emilia Höijer sa...

Hahaha, vafan, vad är de där för massa djur!? XD
"Jag var livrädd att hon skulle släppa en fis, för vem hade inte gjort de när man låg så?" XD HAHAHAHAHAHAHAH, XD