onsdag 3 december 2008

Sjung julsåger så blir du glad!


Idag vaknade jag runt 10, mamma sover en, och wilma brevid henne:)
Jag sitter i min stora säng och lyssnar på jul-musik, det här är första gången sen jag gick i tvåan ettan som jag längtar till julen. Annars har jag inte längtat för jag får så ont i magen pgd av olika anledningar. Men jag kan inte säga nu heller att jag älskar julen verkligen, för de gör jag inte. Visst är det kul att få julklappar och allt är så mysit. men ja. Jag tror inte direkt jag kommer bli en sån som bakar och massa till julen när ajg blir stor. Men jaja:)
¨
På lördag ska vi till mora, jag mamma och Evelin. Ska på dollar och sånt, köpa lite julklappar:)
Därför måste jag till olle och hämta en 500-lapp som jag ska låna av han, fär jag har inga pengar och då lånar ajg av han så får han tillbaka den 20.
Sen igår kollade jag på "mamma mia" och fyfan vilken dryg film verkligen! så töntiga nör dom hoppade runt och tog sig mellan benen, nej. Usch!
Men jag kollade på den hära filmen " The war 1994" jag låg hemma och grät, gud vilken bra film, så sorlig men helt underbar, alla måste se den. Det handlar om en pojke och hans familj, dom är rätt fattiga och pappan hade vart med i kriget och han hade blivigt sjuk, psykist sjuk så han hade lega på en metalsjukhus. Så inga ville att han arbetade för dom, så han fick sparken fån varge jobb han fick. Ohc syskonen i familjen hade med 4 adra bykt upp en koja, och så kom grannpojkarna och hade sönder och förstör, en av grannpojkarna håller på att dö .
mer säger ajg inte, men se den, verkligen!
Nu ska jag gå och fixa lite hejdå:)

1 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Mama Mia rules, så bajsa på dig.

Puss