söndag 28 december 2008

Sommar tack?

jag försöker ta ett kort på mig när jag är i luften, de slutade bra?

Nu har det vart jul, nu kan de bli sommarlov. Åh vad jag längtar till sommarn, då jag köper min lilla hundiiis:D
Alla kan väl skriva ett bra tjejnamn på en hund? de vore snällt:)

Jag är sjuk. Ont i halsen och snorig. Jag drack lite te som mamma gjorde till mig, och då känndes de bättre, men får se om jag blir bättre eller sämre. Jag hoppas att de blir bra, nu när det är lov och allt.



5 kommentarer:

Emilia Höijer sa...

Jag har inget bra tjejnamn, men du kommer säkert på nått bra! :)
Krya på dig Lovisan! <3

Malin sa...

Ja, du ser ju jättesjuk ut på bilderna...haha

Anonym sa...

Så länge du inte tar Elsa eller Frans så är jag nöjd. :P

Fast Alice tycker jag är fint. Eller Astrid.

Kanelbullen sa...

Aliss tycker jag är bäst.

Puss!

typBaeckman sa...

Beror på vad det är för hunf :P
Jätttefin bild Lovisa: D <3