torsdag 5 februari 2009

Hjälpmig.


nationella provet gick helt okej. Man fick fyra olia " delar" man skulle skriva en novell krönika, saga och sen nåt mer jag inte kommer ihåg.
jag skrev iaf en krönika. Det stog att man skulle skriva om hur mörktet påverkade en, varför man är räddför mörket och finns det nåt bote medel. Jag skrev två a-4a papper fulla, och jag och Mattiz var klar först av alla. började skriva 8;30 och jag gick 10. Hoppas att det gick bra nu iaf, känns då så:)
och sen skulle vi ner på isen, de va rätt kul. fast man blev mulad ett antal gånger, kallt :(
När jag kom hem va Wilma kel-sjuk så vi myste lite:)
jag ska klippa mig, eller mamma ska få bestlla klipp tid, behövs verkligen! ska jag klippa lugg igen? eller ska ja ha snelugg?Alla svarar!
Färga håret idag också kanske, vill inte se flintis ut :(
puss.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Hellugg tycker jag i alla fall.

Puss!

Emilia Höijer sa...

Klipp som du har på den här bilden, det är jättefint! :)
Fast det du har nu är också jättefint, man aa, om du vill ha nått nytt. :)