fredag 6 februari 2009

every day is so wonderful... not.


Det är få gånger jag blir väldigt arg, jag menar arg så jag skakar och grinar och vill bara döda den som gjort mig arg.
En av de saker jag kan bli så arg över är när någon skadar eller sårar en av mina vänner. Då blir jag riktigt jävla arg. När någon gjort min familj nåt. Då blir jag också arg. Jag kan inte kontrolera mig när jag blir så arg. Det går inte. Just nu har jag lugnat ner mig från mitt arga betende.
Visst är det konstigt? när någon sårar mig riktigt hårt med ord eller med våld, blir jag inte lika arg som jag blir när någon gör nåt mot mina bästa vänner eller min familj.
Det spelar ingen roll om det är en kille eller tjej, ålder vad som hellst. Gör någon nåt riktigt jävla illa mot min familj eller vänner, då kan ingen stoppa mig. Ingen i hela världen.
Just nu är jag så arg så jag spricker, och ikväll blir det leif och alla idioter som vart så fruktansvärt jävla elaka ska passa sig. Vänd ALDRIG ryggen till mig, för ni vet aldrig vad som kommer hända. Jag är så fruktansvärt arg/ledsen och besviken. händer det en gång till lovar jag att jag ska göra så ni kommer få ett jävla helvete rrent ut sagt.
Ingen ska få göra nåt dumt mot en av mina bästa vänner, aldrig.
Jag kommer aldrig förlåta er. ALDRIG!
dra åt helvete.
Äckel idioter!

1 kommentarer:

Emilia Höijer sa...

Handlar det om Natta?
Fy fan vad jag blir arg när folk håller på, men jag har aldrig hört nått, men om jag hör, kommer fan fy psykbryt på dom, kommer skälla ut dom, jävla idioter! :O
Natalie är den finaste männsikan som finns, och hon förtjänar det bästa, alla som gör henne illa ska fan få lida!

<3