fredag 18 juli 2008


Juste, min matilda har åkt till sin syster i Nora och lämmnat mig kvar här hemma. Bajsbarn. Emilia är också där. Skit på er:)
Tror dom kommer hem den 25. Så dom missar yran, och jag ska gå på alla yror om jag nu ska blåsa grönt och vinna ett körkort.
Blås grönt är nåt som någon kommit på så minde ungdommar inte ska dricka och bli fulla på yrorna. Så man går dit runt 8 sen blåser man i en sån där grej som ser om man dryckigt, har man inte de blir de grönt, men har man de blir de rött. ja, tror ni fattar, aja. Jag har blåst en gång och de blev grönt.
klockan 11 äör sisa " blåsningen" och efter de kan alla supa, typ:S

aja det regnar som fan här. Tråkigt och vi ska grilla ikväll för att fira att mammi fått semester som hon längtat efter nu.
På evelins födelsedag, ( den 22) ska vi åka på ikea och äta ikeas goda mat, mums.
Sen ska vi nog åka till farlun lr borlänge också och shopa:)

Min mobil har vart på lagning, och jag måste lämmna in den igen, för det går inte att överföra bilder till datorn. FAN. Jävla skit Sony eriksson.
Undra när min dator kommer
OJ NU ÅSKAR DE HEJDÅÅ

1 kommentarer:

typBaeckman sa...

Men o mdom kommer på att man dricker vinner man ju inget :P