tisdag 15 juli 2008

Du måste fråga mig om sånt man inte pratar om.






Knas kort på min Wilma.

det är otoligt hur mycket man kan älksa ett djur så himla mycket, Som man inte kan leva utan, jag hade aldrig klarat mig utan min missekatt. det är läskigt hur mycket hon förstår mig, fast igentilgen hon inte ska förstå alls. Men varje kväll när jag är rädd för jag sett en hemsk film lr nåt, hon kommer ALLTID upp till mig då, alltid. och lägger sig vid min huvudkudde och hon har sin svans i min näsa, så hårstråna på svansen åker typ in i min näsa när jag andas. Jag vet inte en gång hon inte kommigt till mig när jag är rädd eller ledsen. Wilma är min bästabästa vän. fast hon är elak mot mig mycket och älskar att hoppa på mina ben lr slå mig när jag går förbi har hon såna kännslor, och tänker att hon faktist ska komma till mig när ajg är ledsen, hon gör det, jag behöver inte ropa lr nåt. hon kommer bara, min älsklingskatt. Min katt är nog den bästa katten som finns. Min bitchWilma.
jag älskar verkligen henne.

2 kommentarer:

typBaeckman sa...

det är inte sant men det är sant inte du men det är du var nöjd med det min älskling för det är alt du nånsin får, du äri nte här med du är här inte kär men du är kär (8)


söta ni är (: <3

Malin sa...

Tack mitt hjärta för att du alltid tvättar. Det är så skönt att slippa sånt när man jobbar.
Puss