tisdag 8 april 2008

fiiina fina du.


Matilda åkte nyss här ifrån för hon skulle klippa sig, vi har sett film och tyckt synd om oss själva som är sjuka. Haha!
Blir nog hemma i morgon också, mår itne bra, sjuk och skit. Bättre om jag är hemma i morgon än på tosdag, för då är det prov som jag måste göra kemi, usch. men men..
Känns iaf som ajg börjar ta igen mina prov, har inte alls många omprov kvar nu. Matten är typ klar, ett kvar bara. Jag ÄR duktig. Sen har jag ju typ tre fysik men dom skiter jag i än så länge, jag fokuserar bara på dom andra ämnerna. Jag tror jag vill ha VG/MVG i svenska, Marie-louise har sagt att jag skulle kunna få det om jag ansträngde mig, för jag har fått mvg på alla prov vi haft. Så jag gör nog en tidningsartikel iaf, jag vet ju hur man gör. Sen MVG i svenska kanske inte är såå dumt endå?

Idag kommer Nalle hit och leker med Wilma. Wilma tycker det är skit roligt när han är här

Iaf, när matilda var här tittade vi på Bert - den sista oskulden. men GUD vad jag älskar bert asså, han är för rolig, roligast är ju :
det var en tysk, en norsk och en Bert som skulle tävla om vem som hade det sämst tysken och norsken sa " bert har det sämst" ja, och så vann bert.
hahahahhahahah, jag älskar de.

nu ska jag lägga mig igen och se film. Hejråå.



ibland måste man göra saker man igentligen inte pallar,

annars är man inget annat än en bredkäftad liten tönt.

3 kommentarer:

nisse sa...

Ja, du ÄR duktig!

Malin sa...

Precis...du är ju BÄST!

Kanelbullen sa...

Jaa det är du! Puss min duktiga lilla groda.