torsdag 10 april 2008

.........

Jag trode aldrig att du kunnde sjunka så himla lågt. Att du ens vågar.. du borde inte gjort det men nu har du det, och du kommer få ågra det STARKT kan jag lova. Nu när du letar despirat efter vänner för du inte har några. Vad kan det bro på? haha, det kan du ju bara tänka på men du tror du är så jävla SKIT bra så alla andra är dumma i huvet för dom inte vill vara din vän, eller hur? det är så du tänker. Jag vet exakt hur du fungerar. Du kommer stå ensam kvar, jag lovar dig.
Du skriver överallt att du mår så bra, men jag vet inest inne att du mår verkligen skit. och vet du vad? jag bryr mig inte, jag mår bra av att se dig själv, jag vet.. jag låter förjävlig. Men har en människa gjort så många många andra ont, så blir det så. Och nu har du sjunigt så mycket.
Det jag fick höra nu fick mig att tappa dig, du föll från min mur på backen, HELT OCH HÅLLET. Du är luft för mig, finns du? - NEJ. Ja, okej, vi är jätte osams, men du valde de, eller hur? men jag har då fan inte sagt de som du berättat för mig, privata saker. Men de har du gjort nu. Just nu skulle ajg vilja säga allt ALLT som du sagt till mig till alla på hela jävla skolan, men du.. det skulle ajg aldrig göra, så gör inte jag jag är mycket bättre än så lilla gumman. Men nu skiter jag totalt i dig. Men du ska veta, vänd aldrig ryggen till för mig. och sen nte nog med att du blir "JÄTTE" bra kompis med dom två jag vert mest osams med, dom som SVIKIT MIG. ni tre gör det här bara för att försöka trycka ner mig, HAHA fortsätt ni, men ni kommer aldrig lyckas, ALDRIG. Jag har bra och fina vänner nu, Som jag alltid kommer att kunna lita på.


Kom ihåg mig när du blir 35 och sitter där utan vänner. Kom ihåg mig då.




En arg Lovisa!.

2 kommentarer:

nisse sa...

Såna människor kommer gå ensamma genom livet. De kommer aldrig få en riktig vän, för de vet inte innebörden av vänskap.

Malin sa...

Och det är så skönt att du inte låter dom trycka ner dig!