torsdag 12 juni 2008

mhm

det är ingen ide ens att skriva vad jag tycker om nazisterna. Och hur mycker jag ogillar dom.
Det är fritt land och man får tycka exakt om man vill. Men, jag kan inte förstå hur dom tänker. Någon gång i mitt liv vill jag att en ska förklara exakt varför inte alla har lika värde liksom.
Om nu sverige är så himla bra så varför kan inte vi hjälpa andra ? Hade de vart typ krig här och så hade ni flytt någonstans, hur fan hade ni kännt då om dom hade velat haft ut er ur landet? Jävla skitstövlar.
Sne säger folk " ååh jävla blatte äckel gå och dö" sen bah " nej gud jag är inte rasist" nehe och vad menar ni då? vad menar de med de ni säger? är det kej att säga sånt bara helt öppet?
Men om man vände på det om en utlänging ahde sagt " ååh jävla äckel svensk gå och dö" då ahde de blivigt ett jävla rabalder. Och massa skit. jag blir irreterad somfan.
aja, skitsamma nu.
Bajs

hejdå1

2 kommentarer:

typBaeckman sa...

Instämmer instämmer instämmer smart lovisan :O

Bajs på dom :O
(jag höll på att skriva cp:n men eftersom att det inte är något fel med att vara cp och det är att vara nazist så tog jag tillbaka det)
haha <333

Malin sa...

Du är så klok!